MI4 (S3)
Samovrjednovanje u ustanovama za strukovno obrazovanje
Cilj modula
Osposobiti nastavnike u provedbi procesa samovrednovanja realističnom i metodološki jasno definiranom samoanalizom vlastitoga rada, kako bi bolje prepoznali svoje razvojne potrebe i unaprijedili odgojno-obrazovni proces.
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave
Opis modula
Vrednovanje i samovrjednovanje. Indikatori kvalitete u obrazovanju. Samovrjednovanje i kultura kvalitete. Samovrjednovanje i samoanaliza pomoću posebno razvijenih upitnika. Timski rad i suradnja. Akcijska istraživanja. Samovrjednovanje, organizacijsko učenje i unapređivanje škola (zajednica učenja u školi). Uloga kritičkog prijatelja. Analiza procesa samovrednovanja.
Ishod učenja za modul
Nakon uspješno završenog modula polaznik će moći:
● izvršiti samovrjednovanje – uočiti vlastite prednosti, nedostatke i mogućnosti;
● koristiti alate za samovrjednovanje svog rada;
● podržati i sudjelovati u dijalogu o ciljevima, prioritetima i kriterijima kvalitete na razini razreda i škole;
● kontinuirano i aktivno pratiti svoj rad i planirati vlastiti napredak.