MT11 (S1)
Praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje
Cilj modula
Jačati kompetencije nastavnika za praćenje, vrednovanje i ocjenjivanje kako bi jasno definirali ciljeve i obrazovne ishode koje žele postići i utvrdili što učenici znaju i mogu<
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave
Opis modula
Sustav vrednovanja (vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog). Formativno i sumativno vrednovanje. Ishodi učenja. Metode provjere znanja i elementi ocjenjivanja. Praćenje razvoja kompetencija, stavova i interesa učenika.
Ishod učenja za modul
Nakon uspješno završenog modula polaznik će moći:
● vrednovati ishode učenja;
● primjenjivati različite metode, tehnike i oblike praćenja, vrednovanja i ocjenjivanja učenika s obzirom na potrebe učenika;
● kreirati mjerne instrumente praćenja i ocjenjivanja znanja, spoznajnih, psihomotoričkih i socijalnih vještina, samostalnosti i odgovornosti učenika;
● pratiti razvoj kompetencija, stavova i interesa učenika;
● razlikovati i primjenjivati formativno i sumativno vrednovanje, odnosno vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog;
● provoditi vrednovanje i ocjenjivanje poštujući učenikovu osobnost, potičući učenikovo samopouzdanje i osjećaj napredovanja.
Način vrednovanja
Iskaz interesa
Mjesto / termin održavanja
Opis edukacije:
PRAĆENJE, VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE UZ POTPORU DIGITALNE TEHNOLOGIJE Cilj online stručnog skupa je jačati pedagoške i specifične kompetencije nastavnika uz korištenje informacijsko–komunikacijske tehnologije potrebne za realizaciju postavljenih ishoda učenja predmeta struke. Ciljna skupina: Nastavnici strukovnih predmeta zaposleni u srednjim strukovnim školama. Predavač: Sanja Arambašić, mr. sc.Datum:
11/11/2020Mjesto edukacije:
OnlineTrajanje edukacije:
72 sataVrijeme edukacije:
10.00Opis edukacije:
PRAĆENJE, VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE Sustav vrednovanja (vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog). Formativno i sumativno vrednovanje. Ishodi učenja. Metode provjere znanja i elementi ocjenjivanja. Praćenje razvoja kompetencija, stavova i interesa učenika. Ciljna skupina: Nastavnici strukovnih predmeta zaposleni u srednjim strukovnim školama. Predavač: Julijana ŠijićDatum:
02/09/2019Mjesto edukacije:
Škola za modu i dizajn, ZagrebTrajanje edukacije:
75 satiVrijeme edukacije:
9.00