MT3 (S1)
Planiranje nastave i metodike nastavnog procesa u strukovnom obrazovanju
Cilj modula
Osnažili postojeće i stjecati nove pedagoške i stručno metodičke kompetencije nastavnika, uočiti vezu između strategija učenja i poučavanja, višestrukih inteligencija i stilova učenja te njihov utjecaj na motivaciju i samostalnost učenika u učenju s naglaskom na praktičan pristup.
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave
Opis modula
Strategije obrazovanja. Strategije poučavanja. Strategija doživljaja, iskustveno učenje i refleksija. Strategija stvaranja. Motivacija. Razvoj metakognitivnih vještina, kritičkog i kreativnog mišljenja. Suradničko učenje. Stilovi učenja i višestruke inteligencije. Planiranje nastavnog procesa. Nove tehnologije u nastavi.
Ishod učenja za modul
Nakon uspješno završenog modula polaznik će moći:
● Unaprjeđivati vlastitu pedagošku praksu u kontekstu strukovnog obrazovanja, struke i suvremenog društva (primijeniti teorijske spoznaje u vlastitoj nastavnoj praksi i razvijati svoj pristup);
● Preuzeti odgovornost za organizaciju, implementaciju i evaluaciju procesa učenja i poučavanja.